Welkom, gast. Klik Log In
ChowChowPraat. Het Nederlandstalig Chow Chow Forum

HomeHelpZoekLog In  

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af
Onze Happy Chows in 2017 (Gelezen 1396 maal)
HelmaChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van al mijn Chow
Chows!

Geslacht: female
Onze Happy Chows in 2017
26. Feb 2017 om 08:52

Hoi Chowvrienden,

Het wordt weer eens tijd om een update te geven van hoe het bij ons gaat met Xiong, Meinte, Hanna en Joy.
Nou, heel kort door de bocht.
Het gaat uitstekend.
Ondanks dat het best wel druk is en er ook momenten zijn die minder zijn (als er eentje niet in orde is of als het flink regent bij het uitlaten), toch is het genieten zo met elkaar.
Onze Chows zijn aan elkaar gewaagd en van het viertal is onze korthaar, Xiong, , ondanks dat ze 10 jaar is, toch de 'baas'.
Xiong is ook de gangmaakster en trekt heel graag op met Hanna. Hanna is op 16 januari alweer 8 jaar geworden.
Dan hebben we Meinte. Een heerlijke Chow en oh zo vriendelijk. Maar ook zeer waaks en alert. Meinte wordt op 22 mei 10 jaar.
En dan Joy (in Blue), onze nu ruim 2 jaar oude blauwe jongen. Hij is de jongste van het stel. Ook zo'n schat. Hij is het liefst bij Meinte in de buurt en als we niet oppassen is het de hele dag krijgertje spelen.
Geen moment hebben we spijt met deze Happy (Dutch) Chows.
Peter maakt veel foto's en ik heb er zomaar een paar recente van uitgezocht om een beeld te geven hoe het met 'ze' gaat.

Groetjes,
Helma

...

...

...

...

...

Naar boven
« Laatste Wijziging: 18. Nov 2017 om 15:13 door HelmaChow »  

Chow Knuffels!
IP Gelogd

HelmaChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van al mijn Chow
Chows!

Geslacht: female
Re: Onze Happy Chows in 2017
Reageer #1 - 18. Nov 2017 om 15:18

Het is 18 november 2017 en maar eens tijd voor een update.

Ja, met vier Chow Chows is het best wel eens druk. Maar brengt ook veel plezier. We kunnen eenvoudig niet zonder ze. We hebben het ook getroffen dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen.
Het mooie is dat ze alle vier een oogje in het zeil houden en reageren als er onraad is.
Wordt er bv. post bezorgd of loopt er iemand de oprit op; ze weten het precies. Hier een voorbeeld van gisteren. Ze staan argwanend naar buiten te kijken. Kijk de twee meiden (Xiong en Hanna) eens zitten en dan Meinte. De jongste, Joy in Blue, wil haantje de voorste zijn.

Groetjes,
Helma

...
Naar boven

Chow Knuffels!
IP Gelogd

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af