Hallo allemaal,
En dan is het vandaag alweer the day after....

Allereerst en ook namens de nu ex-Jarige Job zelf

én de dikke knuffels, die ik hem van jullie heb doorgegeven en welke hij graag in ontvangst nam

En ja, Peter als het goed is kun je hem er ook persoonlijk nog eentje geven

, want o.o.v. zijn we zeker van plan om naar de JHD te komen.
Hans,
Ook wij hopen dat Boj nog lang speels zal blijven, want het is toch wel erg leuk om mee te maken nu zo'n speels maatje te hebben, al heeft ook hij zeker zijn rustige momenten zoals hij nu ook lekker ligt te ronken, maar hij is altijd zó weer in voor iets leuks en er ontgaat hem niets.
Heidi,
Héél erg leuk gedaan zoals je de mooie foto van Lowie bewerkt hebt als felicitatiekaartje en erg leuk ook, dat je 'm ook hier geplakt hebt!!

Helma,
Ja, dat weet ik ook nog heel goed dat ik 'm hier aan jullie voorstelde en ook dat het best moeilijk voor me was om het niet al eerder over hem te hebben, dan pas toen, terwijl wij het al een aantal weken wisten natuurlijk en er al volop mee bezig waren. Best een spannende tijd is dat zo in afwachting van je nieuwe pup zijnd én ook al erg leuk.
Jef en Nele,
Het stukje overgebleven taart moet Boj helaas afslaan omdat hij alleen maar hypoallergeen mag, dus dat moet Pitt dan toch nog maar even zelf opeten

.
En ja, het is zeker leuk zo'n vrolijke hond in huis te hebben, al zijn we met onze vorige 3 ook absoluut héél blij geweest en waren we ook héél gek op en hun had ik zeker niet willen missen, zeg ik zekerheidshalve nog maar even erbij, maar Boj is toch wel een heel aparte t.o.v. de andere en dat is zeker wel héél leuk.
En nee aan aandacht heeft Boj zeker geen gebrek en mocht hij zelf vinden dat het al weer even geleden is dat hij geknuffeld is, dan gooit hij zich wel op zijn rug, met een schuin oog dan omkijkend en dat werkt ook altijd wel

Onze Vipjes weten ons wel héél veel duidelijk te maken hè hoe ze het hebben willen

Groetjes,
Nora