Hoi Helma en Hans,
Het is inderdaad ook voor mij alweer een tijdje geleden dat ik hier was, want ja het is zeker alweer een tijdje rustig op het forum en valt er dus ook niet veel te reageren

...
Hier gaat alles gewoon zijn gangetje en vertoeven we veel buiten, ook Boj is veel buiten te vinden en geniet er ook veel lekker lui liggend op, zoals hieronder te zien is

En voor wat het voetbalgebeuren kan ik me bij jullie aansluiten, ook mij boeit dat totaal niet en ik kijk er dan ook totaal niet naar, dit in tegenstelling tot Ed die er wel graag naar kijkt en zodoende krijg ik er ook wel wat van mee, als hij beneden kijkt en ook als er gescoord is word ik dankzij getoeter van buiten wel op de hoogte gesteld, maar daar blijft het voor wat mij betreft bij

Helma,
Leuke foto van het voetbalgebeuren in jullie tuin en ja, zó is het wel leuk om naar te kijken

.
Ook Boj voetbalt graag en geregeld en doet dat ook vaak in de huiskamer/gang en knalt de bal dan overal tegenaan, wat ook altijd leuk is om te zien, al is het soms wat minder als je b.v. naar iets op tv zit te kijken en dat wilt volgen, wat dan door ons voetballertje die om je heen bezig is niet altijd meeval, maar ja het is ons Vipje hè

Fijn, dat het met Shadow ook nog steeds aardig gaat en hopelijk mogen/kunnen jullie nog een tijd van jullie oudje genieten; geef hem maar een dikke knuffel van mij

Hans,
Wát ontzettend shit dat ondanks je dat tegen die projectleider gezegd hebt niet bij je Chows te komen en ze met rust te laten, zijn werknemers er blijkbaar lak aan hebben en tóch naar je Chows gaan én ze zelfs ongevraagd wat geven, ook dát is uiterst vervelend. Kan me goed voorstellen dat je daar schijtziek van wordt en dan duurt het nog zolang ook, al zullen ze niet steeds bij jou bezig zijn (lijkt mij) toch wel geregeld natuurlijk en ja jij moet toch naar je werk, je kunt moeilijk al die tijd vrij nemen, maar als je zoiets zegt/vraagt moet je daar toch op kunnen vertrouwen hè, hoogst irritant dat dat niet blijkt te kunnen. Je zou ze inderdaad bijna loslaten en dan ook nog hopen dat......., zéér vervelende situatie voor je in ieder geval en hopelijk gaat het licht toch nog bij die lui werken en laten ze ze gauw wel met rust!!!
Groetjes,
Nora