Welkom, gast. Klik Log In
ChowChowPraat. Het Nederlandstalig Chow Chow Forum

HomeHelpZoekLog In  

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af
Dag lieve Boy (Gelezen 296 maal)
Helma en Boy
Chow Chow Pup
*
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows

Dag lieve Boy
21. Apr 2017 om 17:35

Lieve Boy,
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik kennis met je kwam maken, wat was je blij om mij te zien en ik dacht wat een zielig kaal hoopje licht daar. 3 weken later kwam ik je ophalen en wat was je blij om mij te zien en wat ging je keurig mee naar je nieuwe thuis, alsof je hier al jaren woonde. Alles veranderde in oktober 2016 je bleek zo ziek te zijn en leefde op de pijnstillers maar ondanks alle kwalen gaf je niet op, nee je vocht er dapper tegen en liet mij niks merken tot afgelopen woensdag 19 april je koppie scheef hing en je oor pijn deed. Op donderdag 20 april had je er nog z'n last van je oor en toen je in de tuin weer de plukken vacht uit je vacht trok wist ik het, het is genoeg je begint echt pijn te leiden. Gelukkig kwam de dierenarts die avond nog en je begroete hem vriendelijk door hem al blaffend en grommende de hoek in te drijven  Smilie, ja je beschermde je vrouwtje netjes. Je hebt nog heerlijk een biefstuk en snoepjes gegeten en om 20:05 ging je met je koppie op mijn schoot slapen, je liet het allemaal toe zonder te vechten. Boy je bent mijn knappe en vooral dappere vriend die onvervangbaar is, Boy bedankt dat ik je baasje mocht zijn ook al was het voor korte duur ik ben je dankbaar voor de mooie en fijne tijd.
Rust nu maar zacht je hebt het verdiend  huil
...
Naar boven

IP Gelogd

lia
Senior Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows!

Hoogvliet
Re: Dag lieve Boy
Reageer #1 - 22. Apr 2017 om 00:30

Oh Helma wat vind ik dit erg voor je. Afscheid moeten nemen
van je lieve maatje doet zo,n pijn.We weten zo goed hoe dat voelt. Ondanks alle ellende hebben jullie samen toch een fijne tijd gehad. Koester deze mooie momenten. Heel veel sterkte...

Lieve groet Lia..
Naar boven

IP Gelogd

HelmaChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van al mijn Chow
Chows!

Geslacht: female
Re: Dag lieve Boy
Reageer #2 - 22. Apr 2017 om 09:06

Hoi Helma,

Ondanks dat je het beste hebt gedaan om Boy niet langer te laten lijden, kan ik je verdriet helemaal voorstellen. Boy heeft je zorg en je liefde zeer op prijs gesteld en dat was te zien op de diverse foto's. Hij genoot en ook van jou.
Je zult hem nooit meer vergeten. Boy was een kanjer!
Fijn dat je Boy met ons hebt willen delen op het forum.
Bedankt daarvoor.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Helma
Naar boven

Chow Knuffels!
IP Gelogd

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Stuur Onderwerp Druk Af