Welkom, gast. Klik Log In
ChowChowPraat. Het Nederlandstalig Chow Chow Forum

HomeHelpZoekLog In  

Pagina's: 1 ... 3 4 5 
Stuur Onderwerp Druk Af
Onze Joy (Gelezen 18359 maal)
sheryl
Chow Chow Pup
*
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows!

Re: Onze Joy
Reageer #60 - 24. Nov 2015 om 07:34

GrijnsLang zal Joy leven lang zal Joy leven in de gloria hieperdepiep hoera Smilie
Gefeliciteerd Helma en Peter!!

Hoop dat jullie lang mogen genieten van Joy kus

Irma en een pootje van Happy
Naar boven
« Laatste Wijziging: 24. Nov 2015 om 20:16 door sheryl »  

IP Gelogd

Eens een chow altijd een chow
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows!

Reageer #61 - 24. Nov 2015 om 11:15

Joy, Helma en Peter,

Van Harte Proficiat met jullie blauwe beer!
Enjoy him for many years to come.

xxx
Monique
Naar boven

IP Gelogd

HelmaChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van al mijn Chow
Chows!

Geslacht: female
Reageer #62 - 25. Nov 2015 om 08:12

Hoi Irma, Monique en alle Chowvrienden,

Ja, gisteren (24 november 2015) hadden we hier een groot feest.
Joy is n jaar geworden.
Wat een felicitaties mochten we ontvangen. Joy was er beduusd van..... Smilie
Allemaal (dus ook Meinte, Xiong en Hanna) hebben ze genoten van de extra aandacht.

Alweer n jaar......
Wat is dat snel gegaan met onze Franse jongen en ja, hij heeft zich volledig aangepast (en ook de anderen richting hem).
Puberen doet hij nu enorm en niets is te gek voor hem.
Dus af en toe moeten we echt ingrijpen.
Maar dat hoort er allemaal bij.

Het eerste jaar is voorbij en alle verdere nieuwtjes over hem zullen niet meer onder deze topic geplaatst worden.
Natuurlijk houden we jullie op de hoogte hoe het ons "vierspan" gaat.  Smilie

Hierbij nog een paar recente foto's en dat inclusief een paar van zijn verjaardag.

Groetjes,
Helma

...

...

...

...

...

Naar boven

Chow Knuffels!
IP Gelogd

lia
Senior Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows!

Hoogvliet
Reageer #63 - 25. Nov 2015 om 13:37

Tja Helma en Peter de tijd vliegt.
Joy is inmiddels opgegroeid tot een pracht chow..
natuurlijk is hij nog niet helemaal "klaar"..maar ook dat zal niet
lang meer duren. Wat fijn dat het zo goed gaat met
jullie viertal..Dat is toch altijd maar weer afwachten maar
eigenlijk kon het niet fout gaan..gezien al jullie inspanningen.
Bedankt dat we mochten meegenieten van z,n eerst jaar..z,n
belevenissen met al die prachtige foto,s.. Natuurlijk volgen
we nu jullie viertal bij een andere topic..
Ook deze foto,s zijn weer prachtig!!

Groetjes Lia
Naar boven

IP Gelogd

HelmaChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van al mijn Chow
Chows!

Reageer #64 - 25. Nov 2015 om 15:20

Hoi Lia,

Bedankt voor je lieve reactie.
Ja, de tijd gaat enorm snel. Een jaar is niks.
Klopt helemaal. We doen heel veel voor onze Chow Chows.
Als ze het maar goed hebben en gezond zijn.
We zullen ook niet gauw gebruik maken van een hondenpension of onze Chows aan derden toevertrouwen. Ook al is het tijdelijk.
Dat betekent eveneens voor onszelf een beperking. Als we ergens langer dan een halve dag naar toegaan vragen we onze jongste zoon om op te passen.
Met vier Chow Chows samen op stap gaan is geen optie voor ons.

Joy doet het goed en groeit goed uit.
Hij hoort er helemaal bij.
Soms samen met Meinte op een kussen en dan weer samen met Hanna of Xiong.

Foto's worden er hier heel veel gemaakt. Elk kwartaal wordt er een fotoboek samengesteld van de mooiste foto's van de afgelopen periode.

Chowgek? Ja, dat zijn we zeker.
Maar jullie ook, denk ik!  Knipoog

Groetjes,
Helma

Naar boven

Chow Knuffels!
IP Gelogd

Laska
ChowChowPrater
Niet aangemeld

Eens een Chow, altijd
een Chow !!!

Reageer #65 - 13. Dec 2015 om 20:01

Hoi Helma,

Ook hier ben ik al een tijdje niet meer geweest zie ik, maar ja ik volg jullie natuurlijk elders wel dagelijks  Smilie.

Ja, inmiddels is Joy alweer 1 jaar, wt gaat de tijd toch vreselijk snel h, meer doen dan elke dag volop genieten van onze Vipjes  Knipoog kunnen we niet doen h en dat doen jullie en wij dan ook volop en hopelijk nog hl lang!!

Leuk verslag in beeld van Joy's verjaardag; het blijft prachtig zo al jullie Chows altijd zo samen te zien en wt fijn dat Joy z goed erbij past h en wat is het vanaf pup af aan al een mooie Chow; mooi fors, mooi van kleur en wat een lieve/leuke kop heeft hij toch >> hopelijk mogen/kunnen jullie nog jren van/met hem genieten n met/van de andere 3 natuurlijk!!!

En hl herkenbaar, ook hier is nog nooit een van onze Chows in een pension geweest en dat zal ook niet gebeuren ook >> als we op vakantie gaan plannen we altijd zo'n vakantie dat hij mee mag en anders gaan we niet.... En is het zo dat we ergens een hele dag heen moeten dan gaat n van ons en blijft de ander thuis bij (nu dus) Boj en dat is totaal geen punt maar heel gewoon voor ons om dat zo te doen.  Wel hebben Sascha en Laska (onze eerste 2 Chows) weleens een weekend bij mijn ouders gelogeerd en dat ging perfect, daar waren al onze Chows z thuis dat we ze daar met een gerust hart wel konden laten, zeker toen mijn vader (hij was van het uitlaten dan) nog fit en vitaal was, maar verder toch nergens. Misschien is het beetje truttig van ons, maar dat zij dan maar zo, maar we zouden geen rust hebben, onze Chow is niet voor niks ons Vipje  Smilie. Wat inderdaad weleens een beperking is, maar dus nooit een punt voor ons >> dus ja zr herkenbaar dat dat bij jullie ook zo is.

Groetjes,
Nora
Naar boven

IP Gelogd

HelmaChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van al mijn Chow
Chows!

Reageer #66 - 14. Dec 2015 om 14:47

Hoi Nora,

Bedankt voor je reactie.
Ja, alweer een jaar voorbij. Joy is nu 1 jaar en het is bijna een jaar geleden dat we de beslissing namen dat we hem wilde hebben. Helemaal uit Frankrijk vandaan.
Het blijft natuurlijk altijd een gok hoe een pup uitgroeit, maar gelet op zijn vader (Kamp. First-Sherdan-Derny De L'Empereur Gengis Kan) was dat ook een plus voor de beslissing. Hij heeft veel van Sherdan. Met name zijn kop. Maar ook uiterlijkheden van zijn moeder 'Irish Coffee Du Lee Dou Des Thitounes' zie je terug in hem.
Hij heeft een fijn karakter en heeft zich goed aangepast. Net zo als de andere drie zich hebben moeten aanpassen.
Ook dat was een gok. Maar we hebben heel veel genvesteerd in tijd en aandacht en dat doen we nog.
Hoe hij verder gaat uitgroeien zullen we moeten ervaren.
Het is wel de bedoeling dat we hem laten onderzoeken op de diverse punten die de NCCC vraagt in hun fokbeleid. De scores zullen we terugkoppelen naar de fokker en eigenaar van de reu.
Dat hebben we met de scores van Meinte en Hanna ook gedaan.
Vier Chow Chows. Een kwartet en we maken zo van alles mee. Gek? Misschien wel. Maar toch ook erg leuk. Dat vinden wij.

Groetjes,
Helma
Naar boven

Chow Knuffels!
IP Gelogd

Pagina's: 1 ... 3 4 5 
Stuur Onderwerp Druk Af