Welkom, gast. Klik Log In
ChowChowPraat. Het Nederlandstalig Chow Chow Forum

HomeHelpZoekLog In  

Pagina's: 1 ... 4 5 6 
Stuur Onderwerp Druk Af
Pitt en zijn ED (LPC) (Gelezen 23253 maal)
HelmaChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van al mijn Chow
Chows!

Geslacht: female
Re: Pitt en zijn ED (LPC)
Reageer #75 - 15. Mei 2014 om 19:55

Hoi Nele en Jef,

Bedankt voor de update!
Fijn om te horen dat het (weer) goed gaat, zeker als je nog terugdenkt aan die ervaring met die Collie.
Geduld hebben, hoe moeilijk ook....

Groetjes,
Helma
Naar boven

Chow Knuffels!
IP Gelogd

hans
ChowChowPrater
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows!

Reageer #76 - 17. Mei 2014 om 06:53

Hoi Nele en Jef,

Fijn om te lezen dat het nog steeds in stijgende lijn gaat met Pitt Smilie en Pitt zal ook wel blij zijn dat de wandelingen nu wat langer zijn zodat hij toch `n beetje meer zn energie kwijt kan want ja de hele dag maar thuis zitten en niet veel mogen doen doet een hond ook niet goed maar ja wat moet dat moet en gelukkig kan hij over `n tijdje de schade inhalen!

Gr.Hans
Naar boven

IP Gelogd

Mosh_Pitt
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows

Limburg (België)
Geslacht: male
Reageer #77 - 27. Mei 2014 om 08:28

Hoi allemaal, vandaag is Pitt zijn operatie 12 weken geleden en zou zijn kraakbeen en gewricht nu zo goed als herstelt moeten zijn Smilie joepie! Hij doet het heel erg goed en is terug zo fris en fit als een hoentje Smilie. Pitt loopt voor het moment heel mooi en hij is nog nooit zo vlot recht gekomen als nu Smilie we hebben een vele vrolijkere Pitt die meer actief is en zich duidelijk beter voelt! Zijn artrose zal natuurlijk blijvdn, maar daar lijkt hij momenteel geen last van te hebben. Gisteren was het feest want toen hebben Mosh en Pitt voor het eerst terug samen ( zonder aangelijnd te zijn ) in de tuin kunnen rennen en spelen Smilie ( voordien eerst goex los gestapt en elleboog stechoefeningen gedaan Knipoog) en dat is heel goed gegaan, oef! Wat zijn wij en Mosh en Pitt blij dat we niet steeds meer aangelijnd de tuin in moeten Smilie, na bijna 3 maanden is het nu wel welletjes geweest Knipoog. Maar het doorzetten heeft dus wel duidelijk zijn vruchten afgeworpen Smilie. Volgende week woensdag nog een keer zwemmen en de 25ste juni is normaal gezien Pitt zijn laatste controle bij de fysio Smilie. Joepie! En Mosh en Pitt hebben nog heel leuk nieuws want hun baasjes hebben zich verloofd Smilie. 23 juli 2016 gaan ze trouwen! Smilie. Vele vrolijke groetjes van ons!  Melig
Naar boven

IP Gelogd

HelmaChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van al mijn Chow
Chows!

Reageer #78 - 27. Mei 2014 om 10:21

Hoi Jef en Nele,

Dat is goed nieuws, zeg! Smilie
Moet je eens kijken hoe snel dat allemaal nog gegaan is met Pitt. Je keek er zo tegen op. 12 lange weken.....
Peter en ik zijn blij voor jullie.

En dan....... Smilie
Jullie gaan trouwen en daar horen dan Mosh en Pitt ook bij.
23 juli wordt een speciale dag voor jullie en we hopen diverse foto's te mogen zien.
Misschien ook een idee als er dan een mooie foto is en Mosh en Pitt staan daar ook op die te sturen naar de website van de NCCC. Misschien foto van de maand?
http://www.nederlandsechowchowclub.nl/index.php/component/content/article/24-fot...
Zijn jullie trouwens lid? Rollende Ogen

Groetjes,
Helma
Naar boven

Chow Knuffels!
IP Gelogd

Laska
ChowChowPrater
Niet aangemeld

Eens een Chow, altijd
een Chow !!!

Reageer #79 - 27. Mei 2014 om 13:56

Hoi Jef en Nele,

Zo zie je maar, aan alles komt toch een eind en dat geldt nu dus voor de (wat een éindeloze tijd leek te zijn) herstelperiode van Pitt én wat geweldig zoals het nu met hem gaat!! Al jullie goede zorgen en alles wat jullie voor hem gedaan hebben, heeft overduidelijk zijn vruchten afgeworpen >> geweldig zo'n heel blije Pitt nu te hebben, hartstikke fijn hè!!!

Hopelijk blijft het héél lang zo goed gaan met Pitt, want nee de artrose is helaas niet op te lossen, maar wel kan hij heel lang baat hebben bij deze kijkoperatie; net als bij onze Kaj, wat ik dus ook hoop voor jullie!! En indien de artrose toch weer (wat) klachten kan gaan geven is er ook veel mogelijk hoor met goede medicatie, dus nu gewoon genieten van jullie Pitt en niet tobben over wat misschien kan gaan gebeuren, er kan zoveel gebeuren tenslotte, dus niét doen!!!

En zeker fijn dat Mosh en Pitt nu echt kunnen spelen, wat zullen ze ook daar blij mee zijn, al zullen jullie denkelijk soms nog wel even wat bang zijn, maar ook dat slijt wel weer!

Én nóg meer leuk nieuws hebben jullie te melden, wát leuk!!!!

...

Al duurt het nog even voor het zover is, maar wel erg leuk ook om al met jullie bruiloft bezig te zijn, uit te zoeken hoe, waar, wat enz. >> de voorpret is ook al héél leuk hè. Geniet dus ook volop van de komende tijd tot de bruiloft én alvast héél veel geluk gewenst!!

Groetjes,
Nora
Naar boven

IP Gelogd

hans
ChowChowPrater
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows!

Reageer #80 - 28. Mei 2014 om 06:45

Hoi Nele en Jef,

Dat is heel goed nieuws dat alles weer bij het oude is en dat jullie leventje weer normaal kunnen oppakken en ik hoop dat jullie voorlopig van alle ellende af zijn!!

En gefeliciteerd met jullie verloving en `t zal voor jullie de komende jaar `n hoop geregeld moeten worden ivm de bruiloft, maar gelukkig hebben jullie daar nu alle tijd voor nu Pitt weer helemaal gezond is, worden Mosch en Pitt jullie de bruidjonkers Knipoog Rollende Ogen.

Gr.Hans
Naar boven
« Laatste Wijziging: 30. Mei 2014 om 11:37 door CCP-Admin »  

IP Gelogd

heidi
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows!

Reageer #81 - 29. Mei 2014 om 21:47

Hoi Nele en Jef,

Dat is leuk en goed nieuws dat Pitt nu helemaal hersteld is en nu kan hij ook weer lekker spelen met Mosh, dat zullen zij (en jullie ook natuurlijk) ook wel heel erg leuk vinden Melig
Jullie vele werk en geduld worden nu echt beloond Smilie
En, Hartelijk gefeliciteerd met jullie verloving!!

Vele groetjes Heidi en Mieke en Lowie kus
Naar boven

IP Gelogd

Mosh_Pitt
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows

Limburg (België)
Reageer #82 - 30. Mei 2014 om 10:25

Hoi Helma, Nora, Hans en Heidi en Mieke, ja, we zijn heel erg blij dat Pitt het zo goed doet, gisteren hebben we ook zijn puppyren opgeruimd! Joepie, wat een verademing dat dat ding uit onze living is Knipoog. De tapijten op hun wandelgangen laten we wel nog even liggen voor alle zekerheid Knipoog. Dank jullie wel voor de felicitaties Smilie. We genieten alle 4 samen lekker van de verloving Knipoog. We willen Mosh en Pitt er zeker bij hebben op onze grote dag maar weten nog nie hoe we dat dan concteet voor mekaar kunnen krijgen. Maar we hebben tijd om er goed over na te denken he Knipoog en foto's zullen er zeker volgen Smilie! Helma, we zijn nog geen lid, maar gaan dat wel worden Knipoog. Vele groetjes van ons! kus
Naar boven

IP Gelogd

Mosh_Pitt
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows

Limburg (België)
Reageer #83 - 04. Maa 2015 om 22:09

Vandaag precies een jaar geleden werd Pitt aan zijn ellebogen geopereerd. 'Hout vast' maar tot vandaag doet hij het heel goed met zijn voorpootjes Smilie en hopen we dat dit ook nog heeeeel lang zo blijft Smilie. 1 keer per maand gaan we nog zwemmen om zijn gewrichtjes soepel te houden en zijn spiermassa en kracht op pijl te houden Knipoog. Onze flinkerd! Vele groetjes van Mosh, Pitt, Jef en Nele
Naar boven

IP Gelogd

Mosh_Pitt
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows

Limburg (België)
Reageer #84 - 08. Maa 2016 om 21:43

Pitt zijn operatie is ondertussen 2 jaar en 4 dagen geleden, hij doet het nog steeds prima met zijn voorpootjs Smilie. Elke maand gaan we nog naar de fysio met hem om te zwemmen en ter opvolging. Daar zijn we heel tevreden van en onze Pitt ook Smilie, hij heeft zich ontpopt tot echte zwemkamioen Smilie. Vele goede groetjes van ons! Xxx Mosh, Pitt, Jef en Nele
Naar boven

IP Gelogd

DutchChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van ChowChowPraat!

Nederland
Reageer #85 - 10. Maa 2016 om 07:17

Wat is dat fantastisch!
Een goede investering geweest die hele behandeling.
En Pitt helemaal gelukkig en jullie natuurlijk ook.
Bedankt voor de update.

Peter
Naar boven

--
DutchChow
"Mijn blauwe tong fluistert Chow Chow!"
IP Gelogd

Mosh_Pitt
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows

Limburg (België)
Reageer #86 - 19. Apr 2016 om 20:48

Ja hé Peter, wat zijn we blij met de goede resultaten en trots op onze Pitt Smilie.
Naar boven

IP Gelogd

Mosh_Pitt
Chow Chow
Niet aangemeld

Ik hou van Chow Chows

Limburg (België)
Reageer #87 - 22. Apr 2017 om 18:15

Hoi iedereen,

Ondertussen is Pitt zijn operatie aan zijn elleboogjes 3 jaar geleden. Hij doet het nog steeds prima en heeft sinds dien geen last meer van zijn voorpoten en is zijn vrolijke, gelukkige zelve Smilie. Ook de artrose blijft stabiel. Helaas zijn we met ons Mosh wel verder moeten gaan wegens een manke voorpoot die steeds terug kwam na een lange wandeling...afgelopen donderdag het verdikt gezien op de foto's  huil, ook Mosh heeft ED en al behoorlijk wat artrose...16 mei wordt ook zij geopereerd aan beide voorpoten om verdere 'aftakeling' te voorkomen... ons arme meisje...maar we hopen dat ze even veel baat zal hebben bij de operatie zoals Pitt, dan is het het allemaal dubbel en dik waard ...fingers crossed... Liefs Nele, Jef, Mosh en Pitt
Naar boven

IP Gelogd

DutchChow
Global Moderator
Niet aangemeld

Ik hou van ChowChowPraat!

Nederland
Reageer #88 - 30. Apr 2017 om 10:14

Hoi Nele en Jef,

Ay, dat is minder leuk en er komt weer een heleboel op jullie af.
ED is toch een serieus probleem. Chow Chows hebben een hoge pijn grens en ze zijn in staat dit te compenseren door anders te bewegen. Maar er komt een moment dat de pijn door de artrosevorming niet meer te compenseren is.

Heel veel sterkte en hou ons op der hoogte!

Peter
Naar boven

--
DutchChow
"Mijn blauwe tong fluistert Chow Chow!"
IP Gelogd

Pagina's: 1 ... 4 5 6 
Stuur Onderwerp Druk Af